Jumaat, 1 April 2011

BUKU TETAMU/ GUESTBOOK PATUT KE TAK PATUT?

Patut ke tak patut? sejak dua menjak ni ramai pulak yang membudayakan buku tetamu ni dalam majlis perkahwinan mereka.. majlis perkahwinan di Malaysia ni pun semakin hari semakin bermacam-macam mengikut peredaran waktu dan citarasa semasa..
Bagi saya tak salah rasanya kita mahukan kelainan di hari bahagia kita, memang la tiada dalam budaya kita orang melayu buat benda-benda ni semua tapi ape salahnya kita buat lain sikit dari biasa kan selagi tak menyalahi agama tu oklah tapi dalam majlis kita tetap ade kemelayuanye kan masih tak lari lagi cuma sedikit penambahan.
Seronok jugak ade buku tetamu ni kita boleh baca selepas selesai majlis bukan apa almaklumlah raja sehari mane nak sempat nak jumpa semua orang kan.. jadi dengan adanya buku tetamu ni kita dapat tau sape yang datang ke majilis kita tu.. Nak lagi menarik anda boleh masukan gambar mereka sekali dengan menyediakan satu sudut menulis buku tetamu beserta sudut fotografi. sekarang pun dah ada perkhidmatan yang menyediakan pakej sebegini.. Ok meh lihat macam mana rupanya tu..





menarik bukan??.. anda bole DIY sendiri ikut bajet anda kalau rajin la.. kalau x rajin meh saya kongsi link yang menyediakan khidmat buku tetamu + photografi untuk buku tetamu ni k.. 

KLIK SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan