Jumaat, 25 Mac 2011

BAJET KAHWIN (WEDDING BUDGET)

BAJET KAHWIN (WEDDING BUDGET)
Banyak belanja yang akan dikeluarkan untuk kahwin. Tetapi tahap perbelanjaan biasanya bergantung kepada kemampuan pasangan pengantin. Tidak kurang juga yang berkongsi majlis resepsi. Jika tidak cukup duit nak kahwin, ada juga yang mengambil pinjaman.Di bawah ini disenaraikan bank-bank yang menyediakan pinjaman peribadi. Tapi fikirkan dulu kemampuan untuk membayar di hari kelak kerana tanggungan anda akan bertambah, lebih-lebih lagi jika mendapat cahaya mata awal. Walau apa pun cara anda, jangan sesekali meminjam dari "Along". Padah jangan diundang! Cuba bincangkan masalah anda dengan keluarga. Mungkin mereka boleh membantu.
Jika tidak mahu ambil pinjaman, sila baca buku ini. Harga hanya RM20 sahaja tapi amat berkesan dan berguna untuk memberi panduan kepada anda untuk mendapatkan duit lebih untuk perkahwinan anda!




Usah mengeluh tak de duit lagi. Kepada mereka-mereka yang ingin mendirikan rumah tangga tetapi kekurangan duit. Silalah ke Maskahwin.com. Sebuah buku panduan yang memang praktikal untuk orang2 yg nak kahwin tapi tak cukup duit. Dalam buku tu ada panduan bagaimana nak urus kewangan, bagaimana nak simpan duit dan juga bagaimana nak cari duit tambahan. Memang berbaloi lah kalo baca... kepada awek-awek yang pakwenya asyik mengeluh takde duit.. mungkin leh hadiahkan buku nie pada mereka..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan